Afdelingshoofd helpdesk ICT

Onbepaalde duur
100%
Dagdienst
Online solliciteren

Waar ga je werken?

Je komt terecht op de afdeling "systeembeheer en ondersteuning" die overkoepelend werkt voor az groeninge in Kortrijk en de Sint-Jozefskliniek in Izegem . 

Wat zijn jouw verantwoordelijkheden als afdelingshoofd helpdesk ICT?

  • Je stuurt en coacht een team van tiental IT-helpdeskmedewerkers om een hoog niveau van technische ondersteuning te bieden aan interne en externe klanten.
  • Je coördineert de dagelijkse activiteiten van het helpdeskteam. Je helpt hierbij met het bepalen van prioriteiten, het toewijzen van taken en monitort de voortgang ervan. 
  • Wanneer er complexe technische problemen zijn, ben jij de persoon die dit in handen neemt en ervoor zorgt dat ze effectief worden opgelost binnen de vooropgestelde termijn. 
  • Je werkt samen met de andere IT-teams om problemen op te lossen en verbeteringen aan te brengen in onze systemen en processen.
  • Je ontwikkelt en implementeert procedures en richtlijnen om de efficiëntie en effectiviteit van de helpdesk te verbeteren. Je houdt er van om mee te schrijven aan beleidsmatige zaken. 
  • Je draagt bij aan het selecteren, trainen en de verdere groei van helpdeskmedewerkers om hun vaardigheden en kennis te vergroten.
  • Je rapporteert aan de manager systeembeheer en ondersteuning. Je doet hierbij ook aanbevelingen voor verbeteringen.

Wat zijn jouw troeven?

  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare rol, bij voorkeur in een IT-ondersteuningsomgeving.
  • Je houdt er van om projectmatig te werken, rekening houdende met timing, budgettair kader, communicatie binnen ICT en naar eindgebruikers toe.
  • Je legt vlot contacten en slaagt er in om met verschillende belanghebbenden effectief te communiceren. 
  • Je bijt je graag vast in problemen. Je slaagt er in snel bottlenecks in kaart te brengen en daar een gepaste oplossing voor bieden. 
  • Ervaring met het werken met ticketingsystemen en het bijhouden van statistieken en rapportages is een troef.
  • Kennis in project management (Prince2) en service support (ITIL - incident, problem, change... management) is een meerwaarde.

Wat kan je verwachten?

Praktisch

  • Een voltijds contract van onbepaalde duur.
  • Marktconforme verloning.

Extralegale voordelen

  • Een hospitalisatie- en groepsverzekering. 
  • Toegang tot een voordelenwebsite met tal van kortingen (Benefits at work).
  • Je kan dagelijks in ons personeelsrestaurant genieten van verse soep, een hoofdgerecht en een dessert voor €4,5. Wil je iemand thuis gelukkig maken met een lekkere maaltijd? Er zijn ook meeneemmaaltijden.
  • Fietsvergoeding van €0,35 per kilometer heen en terug, tussenkomst woon-werkverkeer, openbaar vervoer is gratis. 
  • Klik hier voor meer voordelen van #werkenbijazgroeninge

Even uitrusten…

  • ​​​​​​​Verlof: 25 verlofdagen en 12 recuperatiedagen voor een voltijdse tewerkstelling.
  • Een extra vrije dag per maand vanaf 45, 50 en 55 jaar.

We investeren in jou

  • ​​​​​​​Onthaal- en terugkomdag voor nieuwe medewerkers
  • Ruime leer- en opleidingskansen.

Laten we kennismaken

Heb je vragen over deze vacature? Contacteer ons:

  • Eline Baert, talentmanager, 056 63 63 21 of eline.baert@azgroeninge.be
  • Kevin Meerschaert, manager systeembeheer & ondersteuning, technische beheersystemen, biomedisch-technische dienst en scanfactory, 056 63 66 45, kevin.meerschaert@azgroeninge.be

Is je interesse gewekt? Solliciteer dan online. Wacht niet om te solliciteren. Zodra we een geschikte kandidaat hebben gevonden, sluiten we de vacature af.

Gesolliciteerd? Je krijgt automatisch een bevestigingsmail van ons. Te laatste één week nadat je gesolliciteerd hebt, ontvang je meer nieuws.

Deel op