Administratief medewerker verpleegeenheid interne (VE14)

Onbepaalde duur
50%
Dagdienst
Online solliciteren

Waar ga je werken?

De afdeling nefrologie/endocrinologie/dermatologie/voetkliniek is een inwendige afdeling waar patiënten verblijven met multiple pathologieën (inwendig en chirurgisch). De afdeling werkt nauw samen met verschillende artsen, de afdeling nierdialyse en het diabetescentrum. Daarnaast houdt de afdeling zich ook bezig met dermatologie. De populatie die op de afdeling verblijft zijn frequent terugkomende patiënten. 

Als administratief medewerker bied je brede, administratieve ondersteuning op vlak van:

  • onthaal patiënten en bezoekers, hen wegwijs maken en hen de nodige info geven;
  • opname, verblijf en ontslag van patiënten (o.a. dossiers opmaken, onderzoeken plannen en aanvragen, klaarleggen ontslagdocumenten, klassement, registratie van gegevens …);
  • het team (o.a. zorgen voor agenda en verslag van teamoverleg, procedures uittypen, registraties VIM en arbeidsongevallen, beantwoorden afdelingstelefoon- en mail, in- en uitgaande post verwerken, …);
  • de hoofdverpleegkundige ondersteunen (o.a. administratief verwerken van opleidingen, jaardoelstellingen, interims, eventueel uurroosters van studenten voorbereiden of pep registraties, …);
  • de logistieke processen (o.a. administratie vol/leeg systeem, bestellingen doorgeven aan aankoopdienst, …);
  • meedenken met de hoofdverpleegkundige en suggesties doen over (administratieve) vereenvoudiging, vlottere processen, …

Wat zijn jouw troeven?

  • Je hebt een diploma in een administratieve richting of bent gelijkwaardig door ervaring. Een bachelor office management assistant of medical management assistant is een meerwaarde. 
  • Het is een meerwaarde als je het reilen en zeilen op een verpleegeenheid kent.
  • Je werkt graag met de pc en kent de diverse MS Office toepassingen of bent bereid je hier intensief in bij te scholen.
  • Je beschikt over basiskennis Frans.
  • Je brengt diverse taken tegelijk tot een goed einde en bent nauwkeurig.
  • Je bent leergierig, denkt vooruit en ziet mogelijke knelpunten.
  • Je werkt zelfstandig en toch ben je ook een teamplayer.
  • Je bent klantgericht en dienstverlenend ingesteld en staat mensen op een vriendelijke en duidelijke wijze te woord.

Wat kan je verwachten?

Praktisch 

  • Een halftijds contract van onbepaalde duur.
  • Je bent bij voorkeur elke voormiddag aanwezig. 
  • Loon: categorie 12 (IFIC, PC 330). Jouw bruto maandloon ligt tussen 2905,63 euro en 4103,48 euro voor een voltijdse tewerkstelling (afhankelijk van anciënniteit).

Extralegale voordelen

  • Toegang tot een voordelenwebsite met tal van kortingen (Benefits at work).
  • In onze bistro geniet je van soep, hoofdgerecht en een dessert voor €4,5. Wil je thuis iemand gelukkig maken met een lekkere maaltijd? Er zijn ook meeneemmaaltijden.
  • Fietsvergoeding (€0.35 per km heen/terug), tussenkomst woon-werkverkeer of gratis openbaar vervoer. 

Even uitrusten…

  • 25 verlofdagen en 12 recuperatiedagen voor een voltijdse tewerkstelling.
  • Een extra vrije dag per maand vanaf 45, 50 en 55 jaar.

We investeren in jou

  • Onthaal- en terugkomdag voor nieuwe medewerkers. 
  • Ruime leer- en opleidingskansen.

Laten we kennismaken

Heb je vragen over onze vacature? Contacteer ons:

Is je interesse gewekt? Solliciteer dan vandaag nog online. 

Gesolliciteerd? Je krijgt automatisch een bevestigingsmail van ons. Ten laatste na een week ontvang je meer nieuws van ons. 

Deel op